2013 een jaar van veranderingen

Zo daar ben ik weer, kennen jullie mij nog..... Echt een tijd geleden dat ik een blog heb geschreven. En ik moet echt helemaal weer inkomen. Ik wens jullie een geweldig 2013. Het afgelopen jaar hebben we weer het nodige meegemaakt, vele leuke dingen trouwens en daar concentreer ik mij op. Heb weer nieuwe reizen gemaakt naar Rome, Duitsland en Corfu en er staan er weer een paar op stapel. Qua wonen blijf ik veranderlijk, in het verleden heb ik altijd gezegd geen rood in huis, maar tja, ineens was het er dan. En ik geniet er best van. Vind het warm en dat kunnen we wel gebruiken ondanks het zachte weer. Verder heb ik lekker geschilderd (hoe kom ik er toch op) maar daar heb ik dan ook weer veel plezier in.
We zijn 1 kat verloren, de zwarte Devil is helaas net 3 geworden en aangereden. Daardoor kregen we een aantal maanden later Baco een zwart/witte kater en nog geen week later kwam een ander katertje aangelopen van ongeveer dezelfde leeftijd, wij hebben hem Cuba gedoopt. Ik ga weer eens even lekker bijlezen hierzo. Enjoy...
Als je doet wat je leuk vindt hoef je nooit te werken.

Reacties

  1. Nou ja M adelen ben jij het echtttt!!?!?.......wat leuk !!?...welkom terug ...en nee ik ben je niet vergeten ....en ik denk de rest ook niet hoor !!!....leuk !!.....liefs van mij....Ria...ken je me nog ???...hihihiihihhi....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug gezellig dat je weer blogt.....
    Grtz Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bedoel natuurlijk Madelon...en de streepjes zijn uitroeptekens...tja moei en ik en mijn i pad sávonds in het donker....hahahahaha..xxx...!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje, ik kom zo snel mogelijk bij jou langs!!!

Populaire posts