Inspiratie

Wat een week...
Ben ik eerst geinspireerd door mijn weekende Friesland, kom ik vervolgens hier en oh wat een leuke mensen en prachtige afbeeldingen kom je dan tegen. Langzaam vallen hier wat stukjes op hun plaats (zit al maanden zonder inspiratie v.w.b. mijn slaapkamer, ben eruit het wordt Wit, wit, wit en omgeven door oude spulletjes).
Lekker struinen op marktplaats is ook een van mijn favoriete bezigheden. Zo kwam ik van de week in contact met een dame die een prachtig oud reisstoofje aanbood. Ook had ze een oud wasrekje waar ik wel oog voor had. Na wat heen en weer gemail besloot ik om het vanochtend op te gaan halen. Nou daar heb ik geen spijt van gehad. Deze dame woonde in een oud pand met houten vloeren en originele details. Beneden had zij allerlei sfeerartikelen (zoals ze het zelf noemde). Werd ontvangen met koffie en ontbijtkoek aan de oude gezellige tafel. Besloot ook maar gelijk 3 oude bordjes mee te nemen en een oud blauw, wit emaille kannetje, welke nu staan te pronken op mijn eettafel. Het zijn de kleine dingen waar ik zo van kan genieten.


Gelijk maar weer even de camera gepakt om er wat foto's van te maken.. en een collage (ben ook blij dat ik weet hoe ik dit moet doen nu!!!!).



Als je doet wat je leuk vindt hoef je nooit te werken.

Reacties

  1. Hoi Madelon,

    Sorry dat ik nu pas reageer op je vraag, maar ik kwam er niet eerder aan toe. Wat lief dat je een link naar mijn blog/giveaway wilt plaatsen! Wat je moet doen is bij je pagina indeling in je linker balk de gadget 'afbeelding' toevoegen aanklikken. Vervolgens plaats je daar een van mijn blog gedownloade foto in. Bij de koppeling zet je vervolgens het http adres van de post met de Giveaway (knippen en plakken). Bij de titel en het bijschrift kan je vervolgens tekst plaatsen. Het klinkt ingewikkeld, maar volgens mij lukt het je vast wel!

    Wat een leuk ochtend heb jij trouwens achter de rug. Daar ben ik best een beetje jaloers op ;-)! Zulke leuke vondsten en dan nog ontvangen worden met koffie & koek!! Het kannetje is echt een juweeltje.

    Een gezellige avond!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Madelon,

    Ben ik weer! Ik heb je toegevoegd aan mijn lijst met blogs. Een beetje reclame maken kan nooit kwaad!!!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh...wat heb je geboft zeg, ik kan mij voorstellen dat dat genieten was bij de oude dame! Heerlijk dat je dan ook nog op koffie en ontbijtkoek wordt getrakteerd! Geniet van je aankopen en je prachtige collage!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk om zo onthaald te worden. Ben ook mijn hele leven al gek op oude spulletjes. Je collage is prachtig geworden. En de tekst doet me steeds weer glimlachen ....... Als je doet wat je leuk vindt hoef je nooit te werken. Dat slaat helemaal op mij. Heel leuk
    Lieve groet Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je spreuk vind ik zo geslaagd en weet je mijn werkgever zei laatst over mij (we kwamen in de krant met een kleine note over ons zelf)dat mijn werk mijn hobby is en dat klopt dus ik zie mijn werk ook als werk ik oefen gewoon mijn hobby uit:-)

    Ik vind je collage prachtig, het is je goed gelukt hoor, vooral je blauwe kan springt eruit!

    groetjes,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Madelon,
    super dat je zo leuk bent ontvangen bij de oude dame. Ga je de spulletjes zelf houden of ga je ze verkopen? Je collage is super!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Madelon, Wat ben ik blij dat ik jouw blog vind zeg....volgens mij ga ik hier erg genieten van jouw verhalen en foto`s, want mijn blog heet niet voor niets sfeer van toen.
    Ik weet niet wat het is, maar ik geniet van dat oude landelijke sfeertje.

    Je hebt prachtige spulletjes, die blauwe kan is prachtig!

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Madelon,
    Leuk dat je even bij me op visite bent geweest in de Hoeksche Waard. Gezellig! Uiteraard ook even een tegenbezoekje afgelegd en ik merk wel dat ook jij geniet van een landelijk sfeertje!
    Je hebt een mooie blog die ik zeker zal blijven bezoeken!
    Fijne dag nog!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oefff, vergat je nog te complimenteren met je geweldige aankopen. Mooi zeg! Leuk hè zo'n uitstapje en gezellige ontvangst. Kun je de hele week op teren, toch?!
    groetjes, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Madelon,
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Ik kom natuurlijk direkt een tegenbezoek brengen en ga je uiteraard volgen ;-)
    Die blauwe kan die je hebt gekocht is echt schitterend!!

    Groetjes
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig je collage en je kan met hyacinten,hmm ik kreeg een keer blauwe kopjes van mijn schoonmoeder,dat was over van het trouwservies en gister vond ik bij de kringloop 4 blauwe boterham bordjes ervan en die passen in mijn etagere en heb daar ook een leuk ideetje mee,dus binnekort heb ik ook eem blauwe collage,ik kan ook genieten van kleine dingetjes en wat gezellig dat je zo welkom was bij het mevrouwtje,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig!! De combinatie ziet er schitterend uit en denk dat het altijd leuk is om iets goedkoops te vinden en er wat van te maken!
    Heerlijk om naar te kijken.

    liefs danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje, ik kom zo snel mogelijk bij jou langs!!!

Populaire posts